З першого січня 2016 року іномарку, «старшу» 2010 р.в., в Україну не ввезеш

Ще в 2012 році, готуючись до підписання Угоди про асоціацію з ЄС, наша країна прийняла цілий ряд законодавчих правок. Серед інших було змінено й закон “Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів”.

Відповідно до встановленого тоді графіком, з 1 січня 2014 року в Україні дозволялося імпортувати машини стандарту не нижче Євро 4. А з 1 січня 2016 року вимоги стануть ще жорсткішими: не нижче Євро 5.

Причому це стосується як нових, так і вживаних автомобілів. Нагадаємо, у ЄС стандарт Євро 5 для легковиків став обов’язковим з вересня 2009 року, а моделі, що задовольняють його, надходили в продаж як автомобілі 2010 модельного року.

Виходить, на початок наступного року вік ввезених до нас старих іномарок фактично буде обмежений п’ятьма роками. Прийдешнє нововведення неминуче призведе до скорочення імпорту старих машин, а додатковим фактором стане ціна. Адже чим новіший і технічно досконаліший автомобіль, тим він дорожчий – навіть бюджетні німецькі і японські іномарки-п’ятирічки вже в базовій комплектації оснащені системою стабілізацією та іншими електронними “помічниками”. І якщо за шість місяців 2015 в Україну було імпортовано, за даними асоціації “Укравтопром”, 26000 легковиків, з яких 36% припало на вживані машини, то в наступному році імпорт “беушок”, як вважає керівник Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко, може скоротитися на 50%, а то й більше.

При цьому до кінця року слід очікувати активізації ввезення старих автомобілів стандарту Євро 4, а після набуття чинності нових правил автоімпорту відбудеться перерозподіл попиту: у пошуку вживаної машини покупці будуть звертати насамперед увагу на вже наявні на ринку моделі. Як наслідок, не виключене зростання цін на старі машини всередині країни.

Топ товаров

Рессора AL-KO

Концерн AL-KO Kober (Германия) выпускает рессоры для автомобильных прицепов различной грузоподъемности: -3-x листовая рессора - контрольная нагрузка на одну рессору 300кг. - 475грн.-4-х листовая рессора - контрольная...

Подробнее...

Прицеп Сантей 750-211 бортовой двухосный

Прицеп Сантей 750-211. Оцинкованный двухосный прицеп без тормозов на торсионах фирмы AL-KO (Германия).По паспорту полная масса -750кг, категория Е не нужна!!! Габаритные размеры - 3.65х1.80м, размер грузовой...

Подробнее...

Прицеп для легкового автомобиля- КНОТТ-31 (Банан)

Купить легковой прицеп в Киеве.Прицеп для легкового автомобиля- КНОТТ-31. Размер кузова-1.30 на 2.15 (банан) чистый внутри 1.25х2.10 . Рессора, борта усиленные. Дополнительный усилитель по раме. Платформа ровная,...

Подробнее...

Прицеп для легкового автомобиля- ПГМФ-8302.

Купить прицеп в Киеве.Прицеп для легкового автомобиля- ПГМФ-8302. Прицеп на рессорной подвеске. Размер габаритный- по бортам прицепа-1,2х2,0м. Чистый размер внутри -1.15х1.95. Борта прицепа усиленные 25-м уголком....

Подробнее...

Кремень+ КРД 050108

Грузовой прицеп для легкового автомобиля, микроавтобуса КРЕМЕНЬ+ (2-х осный). Рессорная подвеска. Платформа ровная, колеса вынесены. Дышло треугольное, опорное колесо подката, задний и передний борта...

Подробнее...