Як захистити свій автомобіль в спеку

Спека – підступна пора, тому автомобілісту потрібно бути напоготові, щоб захистити себе та свого залізного друга.

ЗНИЗИТИ ТЕМПЕРАТУРУ В САЛОНІ

Літня спека є небезпечним фактором як для водія і пасажирів, так і для автомобіля. На сонці салон авто швидко нагрівається до температури, яка може спричинити тепловий удар. В спеку стає поширеним явищем зниження реакції та підвищена втома водіїв.
Існує кілька способів знизити температуру в салоні. По-перше, слід пам'ятати, що брудний кузов, незалежно від кольору автомобіля, нагрівається значно швидше, ніж чистий. А чисте скло пропускає значно менше тепла – воно відбивається від поверхні. Тому потрібно підтримувати чистоту кузова і частіше заїжджати на мийку.

Простим і недорогим засобом знизити температуру в салоні на кілька градусів під час паркування є сонцезахисні шторки. Коли залишаєте автомобіль в літню спеку навіть на 15 хвилин, не полінуйтесь їх встановити.

ОСОБЛИВОСТІ ЛІТНЬОГО ВОДІННЯ

Літо вміє підносити свої небезпечні сюрпризи на дорогах. Саме в цей період на багатьох ділянках доріг проводиться ремонт, як капітальний, з заміною всього дорожнього полотна, так і "ямковий" - просто латками на ямах. Тому, потрібно бути обережним, адже свіжий асфальт в спеку покривається тонкою маслянистою плівкою і стає слизьким.

Якщо в дорозі вас застав дощ, варто знизити швидкість, навіть якщо видимість залишається достатньою. Перші краплі дощу, змішуючись з дорожнім пилом, утворють слизьку поверхню.

По можливості варто планувати дорогу на ранок або вечір – це краще ніж їхати в самий пік спеки.

ПРОВІТРЮВАННЯ САЛОНУ

Перед тим, як включити кондиціонер, спочатку просто провітріть салон, розпечений на стоянці під сонцем – так ви уникните різких перепадів температур, які з часом можуть викликати мікротріщини ущільнювачів скла. Ні в якому разі не направляйте холодне повітря на гаряче скло – може тріснути. Температуру в салоні потрібно підтримувати в районі 25 градусів. Тоді не буде значної різниці з температурою за межами машини, і ризик застудитися помітно знизиться.

УНИКАТИ ПЕРЕГРІВУ ДВИГУНА

Дехто вважає перегрів двигуна влітку нормальним явищем, однак це не правильно. Якщо система охолодження автомобіля повністю справна, вона справляється з будь-спекою. А перегрів найчастіше свідчить про недостатній рівень охолоджувальної рідини або про її низьку якість. Тому, в першу чергу, потрібно заглянути в розширювальний бачок, при необхідності долити рідину, а якщо її якість викликає сумніви – замінити. Влітку особливо актуально возити з собою невеликий запас охолоджувальної рідини радіатора, частіше перевіряючи її рівень.

Причиною перегріву також може бути забита пухом або просто брудна поверхня радіатора. Якщо ж у вас радіатор чистий, а тосол в нормі, але при цьому мотор перегрівається, - не тягніть з поїздкою на сервіс. Тривалий перегрів викличе деформацію деталей двигуна, що приведе до дуже недешевого ремонту.

ЧАСТІШЕ ЇЗДИТИ НА ЗАПРАВКУ

Якщо бензонасос у вашому авто знаходиться в бензобаку, він охолоджується разом з бензином, і при низькому рівні палива в баку нехай і нечасто, але може перегрітись і вийти з ладу. Краще не допускати, щоб палива в баку було менше 1/4, а краще 1/3 від його обсягу. Якщо ж ви їздите на газі, а бензину в баку тримаєте рівно стільки, щоб вистачило для запусків двигуна, пам'ятайте, що зайві літрів 10 в баку нікуди не дінуться, але можуть допомогти уникнути можливих неприємностей.

І наостанок корисна порада для водія:

НЕ ЗАБУВАЙТЕ ПРО ВОДУ

Ця банальна порада не перестає бути актуальною: в спеку, особливо коли вас чекає тривалий рух по заторах, потрібно возити з собою питну воду. Поширена помилка - вживання водіями солодких газованих напоїв і кави. Такого в спеку краще уникати: вони не поповнюють, а виснажують запаси вологи в організмі.

За матеріалами сайту:

http://znaj.ua/news/regions/49246/6-porad-yak-zahistiti-svij-avtomobil-v-speku.html

Топ товаров

Рессора AL-KO

Концерн AL-KO Kober (Германия) выпускает рессоры для автомобильных прицепов различной грузоподъемности: -3-x листовая рессора - контрольная нагрузка на одну рессору 300кг. - 475грн.-4-х листовая рессора - контрольная...

Подробнее...

Прицеп Сантей 750-211 бортовой двухосный

Прицеп Сантей 750-211. Оцинкованный двухосный прицеп без тормозов на торсионах фирмы AL-KO (Германия).По паспорту полная масса -750кг, категория Е не нужна!!! Габаритные размеры - 3.65х1.80м, размер грузовой...

Подробнее...

Прицеп для легкового автомобиля- КНОТТ-31 (Банан)

Купить легковой прицеп в Киеве.Прицеп для легкового автомобиля- КНОТТ-31. Размер кузова-1.30 на 2.15 (банан) чистый внутри 1.25х2.10 . Рессора, борта усиленные. Дополнительный усилитель по раме. Платформа ровная,...

Подробнее...

Прицеп для легкового автомобиля- ПГМФ-8302.

Купить прицеп в Киеве.Прицеп для легкового автомобиля- ПГМФ-8302. Прицеп на рессорной подвеске. Размер габаритный- по бортам прицепа-1,2х2,0м. Чистый размер внутри -1.15х1.95. Борта прицепа усиленные 25-м уголком....

Подробнее...

Кремень+ КРД 050108

Грузовой прицеп для легкового автомобиля, микроавтобуса КРЕМЕНЬ+ (2-х осный). Рессорная подвеска. Платформа ровная, колеса вынесены. Дышло треугольное, опорное колесо подката, задний и передний борта...

Подробнее...